fbpx

Oferta dla sponsora

Możliwość sponsorowania bloga została wycofana z oferty. Zawartość niniejszej strony jest zachowana jako materiał archiwalny.

Blog „Informatyk Zakładowy” istnieje od stycznia 2020, już w pierwszym roku działalności był cytowany w prasie, radiu i telewizji. Tematyka obejmuje m.in. bezpieczeństwo w internecie, efektywne wykorzystanie komputerów oraz analizę działań administracji publicznej w obszarze IT.

Oglądalność od lutego 2020 do października 2021, zmierzona przez Google Analytics, kształtowała się następująco (bieżące liczby dostępne na życzenie, będą systematycznie podawane w tej serii tekstów):

Opinie czytelników

Oto opinie pozostawione pod artykułem podsumowującym pierwszą rocznicę istnienia bloga:

Dla mnie Informatyk Zakładowy był odkryciem roku.

Lubię dobrze napisane i długie teksty. I Twoje takie są. Dzięki.

Plus za: nieszablonowe, nieoklepane tematy; wnikliwe analizy; lekkie pióro i poczucie humoru

To co czytam, cenię za fachowość i rzetelność, dogłębną wiedzę podaną w przystępny sposób dla lamera takiego jak ja, dobre proporcje tekstu do istotnych obrazków, poruszanie oryginalnych tematów, kompleksowość

Te dłuższe analizy tematów, jako, że tak rzadko spotykane są chyba największą wartością tego bloga

Podoba mi się styl pisania, dogłębna analiza tematów, a także przystępna forma przekazu.

Oferta dla sponsora

Przekaz sponsora stanowi jedyną formę reklamową widoczną na blogu podczas trwania sponsoringu. Treść widoczna jest na stronie głównej oraz każdej stronie z artykułami, wyróżniona w nagłówku w sposób widoczny, lecz nienatrętny. Treść jest jednakowo dobrze widoczna na ekranach urządzeń mobilnych.

Dodatkowo treść przekazu reklamowego jest jednorazowo umieszczana pod treściami redakcyjnymi w newsletterze. Liczba subskrybentów w listopadzie 2021: 2400 osób, procent otworzeń maili: 55-65%.

Rozpoczęcie emisji nowej treści reklamowej będzie wspomniane na Twitterze (październik 2021: 8500 obserwujących) oraz Facebooku (październik 2021: 3700 obserwujących).

Treść reklamowa

Treść wiadomości musi być uzgodniona z właścicielem bloga; musi nieść jasną informację, kto jest sponsorem; musi zawierać uczciwy przekaz bez gwiazdek ani przypisów; treść powinna dotyczyć działalności/oferty sponsora.

Tekst jest zamieszczany wraz z nagłówkiem „Sponsor bloga:”, „Wiadomość sponsora:” lub podobnym, uzgodnionym.

Limit długości tekstu to ok. 160 znaków. Cały tekst jest odnośnikiem prowadzącym pod uzgodniony adres WWW.

Adres WWW w treści reklamowej

Wybór docelowego adresu zależy od sponsora, z kilkoma wyjątkami: wykluczone są adresy serwisów wycinanych przez popularne blokery reklam, dozwolony jest jedynie zwykły odnośnik (HREF / GET), adres docelowy jest wspólny dla wszystkich czytelników bloga. Dozwolone jest odesłanie do unikalnego landing page oraz dołączenie do adresu docelowego parametrów żądania wskazujących źródło ruchu.

Zliczanie wyświetleń / ad tracker

Treść reklamowa ma postać linku tekstowego, niemożliwa jest instalacja dodatkowych skryptów śledzących. Na życzenie sponsor może otrzymać bieżące lub archiwalne informacje o oglądalności serwisu. Okres emisji jest określany jako przedział dwóch dat, nie ma gwarancji dotyczących liczby czytelników odwiedzających w tym czasie bloga.

Cena i dostępność

Minimalny okres emisji to 4 tygodnie, cena jest negocjowana indywidualnie (będzie rosła wraz z zainteresowaniem). Pytania dotyczące dostępności terminów proszę wysyłać e-mailem na adres redakcji.

Możliwość sponsorowania bloga została wycofana z oferty. Zawartość niniejszej strony jest zachowana jako materiał archiwalny.